Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Mistä tiedän onko tilaukseni onnistunut?

Saatte antamaanne sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen tilauksestanne. Tarkistakaa tilausvahvistus huolellisesti ja ilmoittakaa mahdollisista virheistä tai muutoksista välittömästi asiakaspalveluumme.

 

Mistä näkee tuotteiden toimituskulut?

Jokaiselle tuotteelle on määritelty toimituskulut jotka näkyvät tuotesivulla. Mikäli tilaat useamman tuotteen niin toimituskulut tulee vain yhdestä tuotteesta, toimituskulu määräytyy korkeimman toimituskulun mukaan.

 

Mistä tiedän tuotteen toimitusajan?

Varastossa olevat tuotteet toimitetaan luvatun toimitusajan puitteissa, 2-5 arkipäivän sisällä. Tilaustuotteiden kohdalla näkyy tuotteidn arvioitu toimitusaika.

 

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Mikäli haluat muutoksia tilaukseesi niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman pian.

 

Voinko maksaa jäljellä olevan osamaksusumman kerralla pois?

Osamaksun voi maksaa myös kerralla pois. Tarvittaessa ole yhteydessä luotonantajaan.

 

Miksi en voi ostaa tuotetta laskulla tai osamaksulla?

Syitä voi olla useita, esim. ikä, merkintä luottotiedoissa tai osoite ei täsmää väestörekisteriin kirjattuun osoitteeseen.

 

Mitä tarkoittaa toimitus ensimmäiselle ulko-ovelle?

Tilaus toimitetaan ensimmäiselle ulko-ovelle.  Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan alaovelle.

 

Voinko saada tuotteen toimituksen sisälle saakka?

Voitte saada. Valitkaa haluamanne toimitustapa ja sen jälkeen toimitustapalisä jolloin tuote on saatavilla myös sisälle asti toimitettuna.

 

Voinko saada toimituksen viikonloppuna tai iltaisin?

Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8-16 välillä.

 

Miten saan tiedon toimitusajankohdasta?

Saatte sähköpostiinne tiedon kun tuote lähtee matkaan ja siinä on rahtinumero ja linkki josta voi tarkistaa missä toimitus on menossa. Toimitusajankohta ilmoitetaan teille edellisenä päivänä, joko tekstiviestillä tai soittamalla.

 

Kuljetatteko pois vanhat kalusteet toimituksen yhteydessä?

Kyllä valitsette vain toimitustapalisästä kierrätyspalvelun.

 

Voinko noutaa tuotteet myymälästä

Verkkokaupalle ei ole kiinteää myymälää tai varastoa josta tuotteet voidaan noutaa.

 

Voinko muuttaa toimituksen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?

Mikäli haluatte tehdä muutoksia tilaukseenne, teidän tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Huom! Jos olette tilanneet laskulla tai osamaksulla, toimitusosoitetta ei voida muuttaa jälkikäteen.

 

Toimituksesta puuttui osa tuotteista, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse.

 

Pitääkö tilausta olla vastaanottammassa?

Tilaus täytyy kuitata vastaanotetuksi. Tarkistakaa lähetys ja mikäli lähetyksessä on puutteita tai virheitä, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme välittömästi.

 

Voinko palauttaa tuotteen?

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla alkuperäispaukkauksessa ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, esim. asiakkaan mittojen mukaan tehtyjä tuotteita. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Maksaako tuotteen palauttaminen?

Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta asiakkaalle, palautuskulu on sama kuin tuotteen toimituskulu.

 

Onko tuotteilla millainen takuu?

Annamme kaikille tuotteille vähintään kuluttajasuojalain mukaisen puolen vuoden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen.

 

Tuote oli viallinen, miten toimin?

Lähetä sähköpostia, kuvien ja tietojen kanssa osoitteeseen: myynti@furnia.fi